Energija koju tijelo izgubi za vrijeme cestovnog ili brdskog biciklizma ne ovisi samo o intenzitetu napora, već i o trajanju napora te o uvjetima u okolini. U svakom slučaju, bolje je suočiti se s tim situacijama koristeći adekvatan izvor energije i tekućine, kako bi se izbjegao umor i slabost, uzrokovane nedostatkom vode, minerala i ugljikohidrata. Primjenom adekvatnih napitaka i energetskih nadomjestaka, možete izbjeći kritična stanja i produžiti fizičku aktivnost.

HIDRATACIJA PRIJE TIJEKOM NAKON
Enervit G Sport Drink Instant 1 do 2 doze(15 - 30 g) u½ litre vode. 1 doza (15 g) u ½ litre vode. 2 do 3 doze(30 – 40 g) u ½ litre vode.
MINERALI PRIJE TIJEKOM NAKON
Power Sport Do 10 min prije. U prvoj polovici aktivnosti, ako traje dulje od 90min.  
Power Sport Competition Jedna pločica do 60 min prije. Jedna pločica nakon 90 min ako aktivnost traje dulje Nakon 2 i ½ sata aktivnosti
Energy Bar Do 30 min prije.    
ENERGIJA PRIJE TIJEKOM NAKON
Enervitene Liquid   Na polovici utrke.  
Enervitene Granulat   Nakon prvih 30. – 45. min.  
Enervitene Gel Neposredno prije. Jedan svaki sat nakon prvog sata  
Enervit GT 2 – 3 tablete. 1 tableta po potrebi.  
Povrnitev moči PRIJE TIJEKOM NAKON
R2 Sport     1 doza (50g) u 250 ml vode.