Razumna uporaba nadomjestaka može biti od velike pomoći svim jogger-ima i trkačima. Frekventniji, dug i težak trening povećava količinu glikogena kojeg mišići uporabe, a sportaš zbog znojenja gubi velike količine vode i mineralnih soli, posebno ako je klima toplija i/ili vlažnija. Napitci što sadrže pravilni omjer koncentracije primjerenih mineralnih soli i ugljikohidrata pospješuju brz nadomjestak tih vrlo korisnih mineralnih soli, što su potrošene za vrijeme treninga. Stalan unos lako apsorbirajućih ugljikohidrata važan je za vrijeme dugih treninga, osim toga energetski napitci garantiraju brz fizički oporavak pa su korisni i nakon treninga.
 

 

KLJUC DO OPTIMALNE TJELESNE I DUŠEVNE PRIPREME:

Uporaba Power Sport bar 20 minuta prije početka tjelesne aktivnosti je dobra osnova. Nakon jednog sata, uzmite jedan Enervit GT kako bi sprijecili grčeve. Prije kraja drugog sata uporabite jedan Enervitene gel, što povećava razinu energije. U 2 1/2 sata uzmite jedan 60 ml paketić Enervitene Liquid, dolazi do trenutne i učinkovite nadoknade energije, čime se eliminira nagli pad energije. Neposredno nakon treninga omogućite si jedan R2 za dobar oporavak.

 
HIDRATACIJA PRIJE TIJEKOM NAKON
Enervit G Sport Drink Instant 1 do 2 doza (15 - 30 g) u½ litre vode. 1 doza(15 g) u½ litre vode. 2 do 3 doze (30 – 40 g) u½ litre vode.
MINERALI PRIJE TIJEKOM NAKON
Power Sport Do 10 min prije. Nakon jednog sata  
Power Sport Competition Jedna pločica do 60 min prije Jedna pločica nakon 90 min ako aktivnost traje dulje Nakon 2 i ½ sata aktivnosti
Energy Bar Do 30 min prije.    
ENERGIJA PRIJE TIJEKOM NAKON
Enervitene Liquid Do 10 min prije.    
Enervitene Granulat   Jedna svaki sat nakon prvog sata  
Enervitene Gel Neposredno prije aktivnosti. 2 žličice u ½ litre vode. Piti u gutljajima
svakih 15-30min, za udaljenosti veće od 25km
Enervit GT 2 – 3 tablete. 1 tableta svakih 15 – 30 min za udaljenosti,
veće od 25 km.
Povrat snage PRIJE TIJEKOM NAKON
R2 Sport     1 doza(50g) u 250 ml vode.